opc_loader

Klachten & Suggesties

Klachten

Outdoor Tuinidee bv hecht veel waarde aan tevreden klanten. Het is mogelijk dat u niet tevreden bent over de service. Vanzelfsprekend horen wij dat graag van u, zodat wij er alles aan kunnen doen om u alsnog tevreden te stellen. U kunt uw klacht richten tot de afdeling klantenservice. U krijgt binnen vijf werkdagen uitsluitsel over uw klacht.
Ben u het niet eens met de afhandeling van een klacht? De websites van Outdoor Tuinidee bv zijn aangesloten bij Stichting Webwinkelkeur. U kunt dan ook gebruik maken van de Geschillencommissie, Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Stappenplan bij klacht
1. Meldt u bij onze klantenservice met de betreffende klacht;
2. U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw klacht;
3. Wij zullen de klacht binnen 5 werkdagen behandelen en u hiervan per e-mail op de hoogte stellen;
4. Bent u het niet eens met de klachtenafhandeling? Dan kunt u via telefoon (+31(0)40 2826082 of e-mail contact met ons opnemen;
5. Komt u er met Outdoor Tuinidee bv helemaal niet uit, dan kunt u zicht nog wenden tot de geschillencommissie van Webwinkelkeur;

Suggesties

Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten, bij voorkeur per e- mail. Outdoor Tuindee bv verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs.